الوقت الاخباري وجه الفنان تامر حسني تحذير من التعامل مع المكاتب التي تستغل اسمه، وطالب تامر حسني من خلال منشور له على صفحته الشخصية بموقع “فيسبوك” جميع أهالي المواهب بالتواصل فقط من خلال مخرجة فيلمه الجديد سارة وفيق.
الوقت الاخباري
 وأكد حسني أن مخرجة الفيلم سوف تقوم بالاتصال بالعناصر المختارة للمقابلة الأولى.

تامر حسني يحذر أهالي الموهوبين

وكتب المطرب والممثل المصري على صفحته الشخصية “مساء الهنا ،،، بالنسبه للمواهب اللي طلبتها محدش يروح يعمل اي مقابلات في اي مكتب بإسمي ، انا طلبت ڤيديوهات فقط و الڤيديوهات بتجيلي كل يوم ، محدش يروح اي مشوار لاي مكتب تحت اسمي”.

 


وتابع “لان اللي هيتم اختيارهم للمقابله هتكلمهم مخرجة الفيلم استاذه ساره وفيق بشكل مباشر و اي مكتب عايز يرشح حد بيبعتلي ڤيديو بيعرض موهبته. يعني محدش يصدق اي حد يقوله تعالى عشان هتقابل تامر او المخرجه تاني …. الاستاذه ساره هتكلم اللي اختارتهم بنفسها عشان يحضروا المقابله الاولى”.


البحث عن أطفال موهوبين

وكان النجم المصري قد نشر على صفحته الشخصية منذ عدة أيام منشور طلب فيه كل من لديه طفل أو طفله ولديه موهبة في التمثيل أو الغناء بالتواصل معه من خلال الصفحة، منشور تامر حصد تفاعل كبير وشارك به عشرات الآلاف.
وكتب تامر على صفحته “لكل الجهات المعنيه و الأسر اللي مربيه مواهب حلوه مهلبيه بدور على اطفال يمثلوا و يغنوا من سن ٩ ل ١٣ سنه ولاد و بنات موهوبين جداً ( في اسرع وقت ) و ياريت لو طفل كده تامرحسني في نفسه يعني يغني و يمثل